INTERNE BEDRIJFSPOST

antwoordnummer

Wat is dit?

Bij het gebruiken van een antwoordnummer hoeft de verzender, bijvoorbeeld uw klant, geen portokosten te betalen.

De brief kan zó in de brievenbus.


Hoe gaat dat?

U stuurt een brief aan uw relaties of klanten, waarop zij een antwoord moeten geven.
Voegt u een retourenveloppe, geadresseerd met een antwoordnummer, toe, dan hoeft de relatie of klant deze niet te frankeren.
U verhoogt hiermee de servicegerichtheid en bindt uw relatie of klant hechter aan uw organisatie.
U vergroot het respons op mailingen en vragenlijsten.

Een antwoordnummer kost jaarlijks
€ 209,50. Daar komt de porto nog bij.
Erg duur dus. Zeker als u er incidenteel gebruik van wilt maken.

Ons antwoordnummer gebruiken is dé oplossing.

Uw voordelen

Wanneer u gebruik maakt van ons antwoordnummer hoeft u enkel nog de portokosten te betalen.

Een voordelige manier om relaties en klanten aan u te binden.